Bila duduk "asrama"

Assalamualaikum .. hmm dah berhabuk bersarang dah bertahun tak bukak . . .
Tahun lepas aku masuk MRSM yang nun jauh ke arah timur semenanjung ... . banyak gila dugaan , Ya Allah rase hati hancur berkecai bila kita buat baik kepala dipijak (umpama je) , bila jahat ehhh rollcall . Haih sometimes best jugak duduk asrama when kita duduk ramai2 dalam satu cube kita bergosip kongsi pengalaman . Tapi bab senioriti memang rasa macam kena paksa jadi humble yang memang humble gilaa macam dah takda harga diri .

aku kesian dengan pengetua . sumpah ! Orang takut ngan dia tapi belakang dia orang ngumpat buat masalah . Macam mana exam nak dpt straight A kalau buat camtu (aku tak dppt jugak hmmm bukan rezeki)

Bila senior tua setahun kita baru up memang belagak gila . F5 buat cm kawan . kitorang dianggap ? seriously macam "bibik" or "tempat lepas perasaan" . Aku bukan nak dianggap sebagai 'adik'  . aku nak diorang anggap aku manusia biasa yang setaraf ngan diorang . Aku tak faham why batch aku kena macam tu . Tahun depan aku harap dpt keluar dri maktab ni n masuk pkp . Aku berharap sangat .

Memang dekt asrama and kelas aku happy but bila keluar dri asrama and kelas aku rasa macam tunggul . Boleh di pandang slack , pandang lama2 , jeling , hina , langar .

Dahlah buat sakit hati aje aku cite .

haha sampai sini dulu Bye Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment