Kini Aku Sudah Besar

Assalamualaikum , sekian lama aku tidak lama update blog , harini tetiba rasa macam nak update je .
Tahun lepas dengan pencapaian 5A dalam UPSR aku dapat masuk MRSM Kuala Terengganu . Aku bersyukur sangat2 . Walaupun beribu2 batu daripada ibu bapa , aku tetap seronok sebab aku dpt survive life aku sendiri . Dekat sekolah ini batch form 1 dapat nama "SWATT 2 nd" '2nd' tu maksudnya generasi ke berapa yg mewarisi SWATT . maksud SWATT :

S   :  Smart
W : warrior
A  : awesome
T  : talented
T  : teamwork

Bangga jap :3 .Baru2 ini aku dah exam 3 kali dah tapi aku tak ingat yang pertama dan kedua . yang ketiga ni aku dapat 5A 2B 1D . okeyh mmg teruk

      A
Math  :90%
Sej    : 54%
Geo  : 87%
Pai    : 96%
     B
Sains : 80%
Kh    : 77%
Bm   : 83%
BI      :76%

-Sekian

No comments:

Post a Comment